torsdag 16 december 2010

gratis är gott!

Jag kanske får sluta säga att jag aldrig vinner nåt/har tur/får nåt gratis. Nu på senare tid har jag fått både de ena och andra. Det gäller att ha lite framförhållning (och lets face it: tur).

Först gick jag med i Exotic snacks klubb och beställde gratis varuprover. Två gånger! Det gillar vi.

Sen vann jag choklad, inne hos fina Victoria. Det har aldrig hänt förut- att jag vunnit något- så det var kul.

Sen delar dom ju ut gratis varuprover på stan, från Wasas nya(? inte längre va?) satsning på flingor.
Sen vann jag två gånger på Hitta Mandeln. Där kunde man vinna 1000 kr presentkort på Hemköp, men om man var på 2-1000 platsen så fick man en glögg istället. Och det lyckades jag (och mina klasskamrater) med två gånger. Kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar