lördag 11 juni 2011

sommar, arbete och vila!

Sådärja. Nu har det varit tyst från mig i några dagar längre än vad det brukar vara. Jag har jobbat massvis och när jag är ledig har jag sovit som en stock eller sträckkollat på Greys Anatomy eller Top Chef. Åh va härligt det har varit. Men nu är det ju så att jag hela sommaren kommer hålla på såhär. Jobba jättemycket och sedan när jag är ledig verkligen bara njuta och slappna av. Men lite matlagning kommer det absolut bli mellan varven så det behöver ni inte oroa er över.

Jag har även planerat nästa veckas tema som ligger väldigt bra till säsongsmässigt och är något som jag tror alla gillar. Kika in då för att se vad det är jag menar. Och veckan (veckorna) efter det kommer jag ha en liten restaurangguide och recensioner på några av Göteborgs restauranger. Mycket roligt!


I torsdags åt vi min goda carbonara! SÅÅÅ gott. Här har ni receptet!

1 kommentar:

  1. Detta är min första gång på din blogg, och jag är kär. Helt jävla nerkärad i dina ljuvliga recept och tips! Jag längtar efter att få laga vartenda en av dom! Sluta aldrig blogga, lova mig det? Och snälla publicera en bok med alla dina recept! Här konmer jag hänga varje dag :D mycket kärlek till dig!

    SvaraRadera