måndag 27 juni 2011

hemgjorda hamburgare


Saftiga hemgjorda hambugare med smält ost, hemgjord hamburgerdressing, lök, gurka, smörgåsgurka, sallad och snabbrostat bröd. Perfekt en söndagskväll. Jag hade verkligen längtat efter hamburgare. Nästa längtan på listan: tacos. Det va så himla länge sen.

Just nu känner jag att jag lovat alldeles för mycket här på bloggen. Om diverse saker som kommer dyka upp. Ni får helt enkelt ha tålamod med mig. Jag har inte hållit vad jag lovat och därför får jag nu sluta lova er sådant. Istället säger jag till er: jag har mycket just nu, jobbar antingen ett eller två pass varje dag. Därför kommer bloggen och alla roliga inlägg, i andra hand. Jag har massor av fina guldkorn i form av recept och bilder som jag vill visa er. Men det får komma när det kommer. Jag lovar inget. Men när jag, som nu, sitter vid datorn i mer än fem minuter så lovar jag att slänga upp ett blogginlägg. Så det kan trilla in ett, två, tre inlägg imorgon, och sedan inget mer alls på fyra dagar. Då får ni ha tålamod med mig och jag hoppas att ni kan det. Jag kommer inte be om ursäkt, då detta är något Jag gör och väljer att göra. Förhoppningsvis vill ni fortfarande hänga med. För tro mig, jag har massor att erbjuda. Bara inte tiden att visa det just nu. Men en gång per dag ska jag försöka att lägga upp ett inlägg. Om jag lyckas, det är en annan femma. Men guld till er som orkar med mig, det kommer att vara värt det! Stor kram till er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar