måndag 28 december 2009

God fortsättning

Utan att veta vem som läser detta så önskar jag dig en god fortsättning och snart, ett gott nytt år. Julen var trevlig, först var vi kort hos mamma i Göteborg, och sedan åkte vi ner, mina syskon och jag, ner till pappa i Varberg. Hans flickvän från Trondheim var och firade med oss! De 26e samlades familjen och släkten hos min faster för lite trevligt käk, roliga tävlingar osv. Såklart vann mitt lag! Vem kunde tro något annat..

Nåväl, i matväg har det blivit både hemgjorda köttbullar och hemgjord rödbetsallad, diverse hemgjord godis (se tidigare inlägg), stilton ost (MUMS), fasters stenugnsbakade tunnbröd, pinnekött (rökt revbenspjäll av lamm) för första gången kan tilläggas, julskinka och annat gott. Idag var det dock tillbaka till vardagen och jag och pojkvännen slängde i oss tacos så det sprutade ur öronen... varför slutar man aldrig i tid, dumma maträtt.

Kram på er, vilka ni nu är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar