måndag 8 mars 2010

Matlådan

Min matlåda idag till lunch var 1 portion kokt bulgur, finhackad gurka, morot, sugar snaps, kidneybönor toppad med massor av god italiensk salladsdressing. Suuuupergott! Kidneybönorna och kall bulgur ger verkligen en skön mättnadskänsla efter ett tufft pass. Jag hade rast 2,5 timmar mellan geography och art (engelska namnen på ämnena kan enkelt förklaras av att jag går på The International Highschool of the Gothenburg Region) och då passade jag på att springa iväg till gymmet, ca 20 minuter till fots och gick på ett Cykelpass på en timme och åt sedan och mös med min bulgur och en bra bok. Väldigt gott enligt mig. Förmodligen bara för man blir lätt beroende av sådan mat. Måste säga att min matlåda ser smått perfektionistig ut. Om det nu är ett ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar