söndag 8 november 2009

Trallalalala... del två.

Det blev inte mycket av den där kokosnöten. Stackaren. Jag smakade på den, men det luktade så unket och var lite sådär Okrispig tråkigt nog. Så nu har jag gjort det. Vet inte riktigt vad jag skulle ha kunnat göra av den. Någon uppfinningsrik efterätt kanske med ätbart skal. Äsch. Jag slängde den. Nästa gång när jag köper något nytt ska jag vara mycket roligare :D Det lovar jag.



På tal om inget, så ska min kära far flytta till Trondheim (från Varberg/Malmö där han bor nu) och ska sälja sin systemkamera som jag så kärt haft på besök här ett långt tag. Många fina bilder har det blivit. Men men, allt har väl sitt slut. Nu får jag använda min "gamla vanliga" kamera i framtiden. Visst är den bra, men den är ingen mirakelskapare som den där systemkameran inte.


Nu är det såhär att på tal om ett heelt annat ämne så har jag haft julkänslor sen i juli. Läskigt men samtidigt roligt. Jag har längtat efter det mesta som hör vintern och julen till. Och det innebär inte mycket snö tyvärr, när man bor på Västkusten, är jag rädd. Men jag har längtat efter snö ändå. Däremot måste jag säga att denna bilden från i somras gör mig lite sugen på picknicks och annat mysigt som hör Sommaren till. Bilden är tagen från en av pappa Christers och flickvännen Bjorgs många picknick-luncher i somras. Just denna på Gätterön.

Foto: C. Lindström

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar