söndag 27 mars 2011

helg

Hur mår ni denna härliga söndag? Gör ni något kul idag? Själv har jag stått och skurit kebab nu på morgonen. Det gör väl alla?! ;) Haha nej men jag testade att göra hemgjord kebab igårkväll och hann precis ta ut den ur ugnen innan jag skulle springa till jobbet. Man ska helst använda en osthyvel för att få tunna långa fina skivor, men för mig blev det mest bara smuligt och kasst. Så jag använde kniven och försökte få till tunna fina strimlor. Gick väl sådär. Men det kanske ändå smakar bra. Återkommer senare med smakbetyg och recept!

2 kommentarer:

  1. Hej Ulrica
    Kebabköttet ser väldigt spännande ut. Väntar med spänning på recept och utförlig beskrivning. Hoppas din tenta gick toppenbra men det gjorde den nog =)
    // Glitterfia

    SvaraRadera
  2. Glitterfia: Jag har nu lagt ut receptet. Blev riktigt nöjd faktiskt! Tack, ja jag får hålla tummarna nu fram tills jag får resultatet.

    SvaraRadera