onsdag 23 mars 2011

jag älskar!





Jag älskar många saker. Som min härliga familj och min fina pojkvän. Goa vänner och fint väder.

God mat, såklart. Exempelvis choklad, pasta - ja allt som kan lagas med pasta är gott, en god bit kött och god sallad till, gurka, majs, bakad potatis med vitlökssmör, chips -tyvärr, goda såser osv. Det finns mycket jag älskar.

Men en sak jag älskar väldigt mycket just nu, är när ni kommenterar mina inlägg. När ni berättar vad ni tycker om min blogg, eller säger att ni har provlagat något, eller kommer med önskemål och förslag. Åhh va härligt det är. Mer sånt!

Kära läsare, du kan väl lämna en rad här, berätta vem du är och varför du gillar att läsa min blogg!? Berätta gärna vad jag kan göra bättre, jag tar mer än gärna åt mig av allt.

Eller, bara berätta vad du älskar?

Bilderna i inlägget är från i somras, jag gjorde 7 enportions (stora portioner) smörgåstårtor
och delade ut till nära och kära. Jag glömde såklart att blogga om dem, och nu när det gått så lång tid så har jag glömt receptet jag hittade på. Men, se bilderna som inspiration. Det är alltid kul att se vad andra garnerar sina tårtor med, så nu får ni se vad jag har på mina!

3 kommentarer:

  1. Tjena Ulrika.. Jag är antagligen inte din mest homogena läsare..
    19-årig kille som läser ekonomi på universitetsnivå, dessutom Göteborgare!

    Din blogg e grym. Enough said!

    SvaraRadera
  2. 23 år och drömmare! Vill ha ett morotsland och gå runt i prickiga gummistövlar. Är dessutom väldigt slarvig och råkade städa bort din adress när vi flyttstylade. Så du får gärna skicka den igen så skall jag ta mig farao posta imorgon, har allt inslaget och klart!
    ettmikk@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Jakob: Härligt med en Göteborgare. Kul att du gillar bloggen :)

    Mikaela: Åh, låter härligt!! Jag har mailat dig! :)

    SvaraRadera